Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

INFORMACJE OGÓLNE

Właścicielem sklepu internetowego jest firma OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk, ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920, NIP: 7642630953.

  1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem owej strony internetowej.
  2. Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę.
  3. Koniecznym warunkiem do realizacji zamówienia jest rejestracja oraz podanie danych wysyłkowych w tym także numeru telefonu i adresu e-mail.
  4. Wszystkie oferowane ceny są cenami brutto i zawierają wliczony podatek VAT.
  5. Do każdej przesyłki dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
  6. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wydania towaru. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową, od której odstąpił. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, na wskazany adres firmowy

SPOSOBY PŁATNOŚCI, KOSZTY PRZESYŁKI, CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  1. Za zakupiony w naszym sklepie internetowym towar można zapłacić w następujący sposób:
  2. a) bezpośredni przelew na konto sklepu – po zatwierdzeniu zakupu klient otrzyma informacje o przyjętym zleceniu. Na stronie ukażą się dane oraz numer konta, na który należy dokonać płatności.
  3. b) Płatność kartą kredytową, lub systemem płatności Tpay – najszybsza forma dokonania transakcji. Wszelkie płatności wykonywane tymi metodami są w pełni bezpieczne. Połączenie podczas płatności jest szyfrowane. Wybranie tej opcji płatności skutkowało będzie naliczeniem dodatkowej opłaty transakcyjnej uzależnionej od pośrednika płatności.

O wszelkich procesach związanych z zamówieniem zostaną Państwo poinformowani drogą email lub telefonicznie.

Firma OLTF GROUP nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikające z wyboru płatności PayU, Tpay, PayPal – firm pośredniczących w dokonywaniu transakcji.

Uwaga! Aby uniknąć dodatkowych opłat wynikających z przebiegu transakcji należy wybrać wariant pod punktem a) – bezpośredni przelew na konto sklepu.

  1. Koszty przesyłki:

– przesyłka kurierska przy przedpłacie – koszt przesyłki – 16.00 zł.

– przesyłka kurierska za pobraniem – płatność regulowana u kuriera – koszt przesyłki – 24.00 zł.

  1. Czas realizacji zamówienia:

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Czas realizacji zamówienia trwa w zależności od dostępności sprzętu na magazynie. Czas trwanie dostawy jest określony na stronie każdego produktu. Średni czas oczekiwania na produkt wynosi od 24h od przyjęcia zlecenia do maksymalnie 5 dni roboczych.

W przypadku dostępności towaru na magazynie wysyłka zostanie nadana najpóźniej następnego dnia roboczego, o ile wybrano opcję płatności za pobraniem, w innym przypadku wysyłka zostanie wstrzymana do czasu zaksięgowania środków na koncie sklepowym co może wydłużyć czas realizacji zamówienia.

WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI

  1. Zakupiony u nas towar podlega 2-letniej gwarancji na warunkach stawianych ze strony producenta:

– naprawa na podstawie gwarancji nie obejmuje rzeczy, które opisane są w instrukcji obsługi lub instalacji, do wykonania owych czynności Użytkownik zobowiązuje się we własnym zakresie i na własny koszt,

– gwarancja obejmuje naprawę sprzętu o ile jego uszkodzenie wynikło podczas prawidłowej eksploatacji lub spowodowane jest defektami powstałymi w procesie produkcyjnym.

– reklamacji dokonać może tylko zamawiający.

  1. Formularz reklamacyjny: kliknij aby pobrać formularz
  2. Formularz dołącz do przesyłki wraz z reklamowanym produktem. W przesyłce powinny znajdować się poniższe dokumenty:

– wypełniony formularz reklamacyjny

– reklamowany produkt

– dowód zakupu (paragon, faktura VAT), karta gwarancyjna (jeśli została wydania), dokładny opis usterki

– dane osobowe, kontakt email lub telefoniczny

  1. Reklamacje, które nie będą kompletne – nie zawierające powyższych dokumentów nie zostaną zrealizowane aż do momentu ich dostarczenia.
  2. Przesyłkę wyślij do nas na adres:

OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „Reklamacja”

  1. Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy reklamować w punkcie sklepowym w którym został zakupiony.
  2. Wszelkie informacje na temat reklamacji otrzymają Państwo na podany w formularzu adres email. Czas rozpatrzenia wniosku wynosi około 14 dni. Zapytania odnośnie reklamacji można kierować na adres emali: kontakt@oltf.pl.

Kontakt z działem reklamacji możliwy jest tylko i wyłącznie drogą mailową.

ZWROT I WYMIANA TOWARU

PROCES WYMIANY TOWARU:

  1. Należy sprawdzić czy w naszej ofercie aktualnie znajduje się dany produkt oraz rozmiar na, który ma zostać dokonana wymiana.
  2. Następnie złóż zamówienie nowego produktu.
  3. Wypełnij formularz kliknij tu aby przejść do formularza. Formularz zawiera szczegółowe informacje na temat dokonanej wymiany.
  4. Prześlij zakupiony u nas towar wraz z załączonymi dokumentami:

– formularz wymiany

– dowód zakupu (paragon/ faktura vat)

  1. Aby móc rozpocząć proces wymiany:

– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.

– posiadać oryginalne metki

  1. Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
  2. Przesyłkę odeślij na nasz adres:

OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „Wymiana towaru”

  1. Koszt wysyłki przy wymianie:

– przesyłka kurierska – koszt przesyłki – 16.00 zł.

  1. Koszty przesyłki oraz różnice w cenie (jeśli nowo zamawiany towar jest droższy) prosimy przelać na nasze konto bankowe. W tytule przelewu prosimy wpisać „WYRÓWNANIE ZAMÓWIENIA NR.……”

OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

NIP: 7642630953
REGON: 302766814
Numer konta do wpłat: 03 1090 1320 0000 0001 1683 5255
Nasz bank: BZ WBK

  1. Jeśli w przeciągu 10 dni roboczych od daty zatwierdzenia zamówienia nie wpłynie przelew na pokrycie kosztów lub przelew wyrównujący daną różnicę, zamówienie zostanie anulowane a wartość za dany produkt zostanie zwrócona na konto zamawiającego.
  2. W przypadku gdy wymieniany towar jest tańszy od zakupionego wcześniej, różnica zostanie zwrócona w przeciągu 14 dni na konto klienta. W tym celu należy wypełnić poniższy formularz: Formularzu wymiany
  3. Procedura wymiany przebiega zgodnie z Regulaminem i może trwać od 7 -10 dni roboczych.
  4. Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
  5. Koszt zwrotu towaru i ponownej wysyłki pokrywa kupujący.
  6. Towar który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także wymienić w tym samym punkcie sklepowym.

PRAWO ZWROTU TOWARU

  1. W przypadku zawarcia umowy – kupna na odległość klient może w przeciągu 14 dni od dokonania zakupu odstąpić od umowy. W takim przypadku umowa uznawana jest za nieważną. Klient jest tym samym zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym. Dodatkowo klient zobowiązuje się do zwrotu wszystkich otrzymanych w ramach zamówienia gratisów.
  2. Należy wypełnić formularz zwrotu kliknij aby pobrać formularz.
  3. Do przesyłki należy załączyć następujące dokumenty:

– wypełniony formularz zwrotu

– dowód zakupu lub jego kopię

  1. Zwracany towar musi być:

– zwracany towar musi być w stanie takim jakim został otrzymany.

– posiadać oryginalne metki

  1. Zwracany towar powinien być odpowiednio opakowany, najlepiej jeśli będzie to oryginalne opakowanie.
  2. Przesyłkę odeślij na adres:

OLTF GROUP Bartosz Kowalczyk,

Ul. Kilińskiego 4/1, Piła 64-920

z dopiskiem „ Zwrot towaru”

  1. Zwrot zostanie dokonany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru przez klienta. Zwrot środków wraz z kosztami przesyłki (w przypadku całkowitego zwrotu) klient otrzyma na wskazany rachunek bankowy. Koszt poniesiony za zwrot towaru ponosi klient.
  2. Paczki wysyłane z towarem na nasz koszt nie będą odbierane.
  3. Towar, który został zakupiony w sklepie stacjonarnym należy także zwrócić do tego samego punktu sklepowego.

RABATY I PROMOCJE

  1. KODY RABATOWE

Wszelkie rabaty udzielane są w sposób indywidualny.

Klient może otrzymać kartę z kodem rabatowym w wysokości 5%, 10% lub 15% zniżki.

karta rabatowa posiada indywidualny kod rabatowy przypisany tylko jednemu użytkownikowi.

Wykorzystanie i rozpowszechnianie otrzymanego kodu będzie groziło zablokowaniem kodu rabatowego a zlecenie które zostało wykonane przy użyciu kodu zostanie unieważnione.

Kodów rabatowych nie można wykorzystać przy produktach objętych promocją oraz zastawów.

Kod rabatowy może być wykorzystany wielokrotnie lub też w określonym terminie.

Firma OLTF GROUP zastrzega sobie możliwość blokady kodów promocyjnych bez podania przyczyny.

Kody promocyjne nie sumują się.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204).
    Sklep internetowy pod powyższym adresem www chroni dane osobowe Użytkowników. Przebywanie, czytanie i dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz przyjętych zasad na sklepu. Akceptujesz także zasady zawarte o ochronie danych osobowych znajdującej się na tej stronie.
  2. Portal nie sprzedaje ani nie udostępnia osobom trzecim w tym firmom, organizacjom żadnych danych osobowych czy personalnych na temat zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli użytkownik wyrazi zgodę na otrzymywanie wiadomości z newslettera, zastrzegamy sobie prawo do wysyłania niezapowiedzianych wiadomości, w ramach których możemy wysyłać elementy reklamowe oraz promocyjne.
  3. Informujemy, że zgodnie z Art. 24 ustawy o ochronie danych osobowych klient ma pełne prawa wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych osobowych. Usunięcie konta jest możliwe poprzez kontakt za pośrednictwem poczty email: kontakt@oltf.pl

Nasz sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w całości lub częściowo w każdej chwili. Zmiany w Regulaminie będą obowiązywać od momentu opublikowania. Każdorazowo po zmianie zostaną podanie informacja, kiedy nastąpiła ostatnia zmiana, a najbardziej istotne zmiany zostaną wyróżnione. Każdorazowe zalogowanie się do serwisu jest równoznaczne z akceptacją aktualnego Regulaminu. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wprowadzone zmiany, powinieneś wysłać maila do Administratora (kontakt@oltf.pl) z prośbą o skasowanie Twojego konta.